08
Feb
08

Old vs. New

Mai ţineţi minte de anii copilăriei şi în special de produsele care au facut din aceştia cei mai frumoşi ani? Bănuiesc că nu … nici eu. Dar m-am decis să îmi aduc puţin aminte din acei ani şi totodată să scriu şi câte ceva despre.

Cred că o să incep cu ceva foarte familiar nouă, şi anume, guma TURBO. A fost cea mai cunoscută şi mestecată gumă pe aceste meleaguri până când a dispărut dintr-o dată şi fără să ne dăm seama locul i-a fost ocupat de gumele Orbit sau bomboanele Sugus.

guma_turbo1.jpg vs. thumb_art_0-4230-capital34orbit.jpg

Altceva ar fi bancnotele sau monezile vechi, deşi erau destul de mari de nu încapeau în buzunare şi monezile din metale grele („grele” nu ca valoare) cel puţin nu se şteregeau culorile de pe ele :)) … joke … pentru că după cum bine ştim cu toţii deţinem cel puţin un card şi deci cantitatea leilor se subţiază şi nu mai trebuie să verificăm grosimea portofelului ci „grosimea” cardului.

3asdasda7rd.jpg l50001.jpg VS. card.jpg

M-am gandit sa scriu şi despre ţigările Carpaţi … marca foarte apreciată de români şi doar de ei încă de prin anii ’70

carpati_45764373.jpg

Sper să revin cât de curând cu mai multe amintiri despre trecu

P.S.: Am afişat cardul meu apeland la bunavoinţa tuturor, poate astfel îmi voi putea achita taxa pentru că din bugetar am trecut în latura celor plătitori. Vă Mulţumesc! (Poate v-aţi dat seama că glumesc, dacă nu … rămâne valabilă oferta)

0 Responses to “Old vs. New”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

