10
Feb
08

Cum Trecem de la Buget la Taxă

Fiecare poate sa facă acest lucru în stilul său sau cum doreşte bunul student, dar aici va voi relata povestea mea tragică (i’m so sad).

O zi normala din luna noiembrie. Eu, ca orice student de altfel, mă pregăteam pentru ziua ce avea să vină, desigur învaţând. Eram foarte preocupat de ceea ce făceam încât am uitat noţiunea timpului şi am ratat să mai ajung la facultate la cursul de Microeconomie. Nu e nimic, îmi ziceam eu, crezând că a doua zi dis de dimineaţă, în jurul orei 10, voi avea lucrarea parţial la acelaşi obiect. Aşa că am mai pierdut câteva ore citind si rezolvând exerciţii.

A doua zi a venit, ajung la facultate, aştept să intru in sală alături de ceilalţi colegi când aud: „ce greu a fost parţialul de ieri”, nu ştiam despre ce anume vorbesc aşa că m-am interesat puţin zicând: „bă, ce parţial? aţi înnebunit … nu trebuie să dăm astăzi?”. Şi am aflat că nu trebuie să dăm atunci decât o lucrare… nimic mai mult. Fără lucrarea de parţial ştim foarte bine că nu am acces în sesiune la acel obiect aşa că am întrebat, pe unde am putut, dacă se mai poate face ceva. Am aflat că da. Trebuia să mituiesc pe cineva, că altfel nu ştiu cum aş fi putut face rost de o foaie de ieşire din spital, mai ales ca nu am avut nimic de-a face cu spitalul atunci. Nu am facut rost până la urma de nimic şi astfel am rămas cu un obiect mai puţin pentru sestiune (iuhuuuuu), şi cu unul în plus de recuperat pe semestrul al doilea (damn it!).

Deci poate fiecare îşi are propria sa istorie despre acest lucru.

0 Responses to “Cum Trecem de la Buget la Taxă”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

