10
Feb
08

Reclame 1, 2, Reclame …

Nu ştiu ce ziceţi voi … dar eu sincer m-am săturat de programul pe care cei de pe postul ProTv îl au. Dc? Dacă v-aţi fi uitat aseară pe K1 Budapesta … desigur pe ProTv … v-aţi fi dat seama de ce zic că m-am saturat. În primul rând ma uit şi eu la TV din an în paşte şi tocmai atunci din 2 în 2 minute tot apare câte o reclama si fireşte îmî piere tot cheful de vizionat. Când te uiţi infierbântat la emisiuni păi emisiuni să fie nu mai multe reclame… prea multe. Înţeleg că din asta trăiesc dar totuşi … vreau sa ma uit şi eu liniştit la spectacol … cer prea mult? Desigur parerea mea este egală cu 0 dar poate mai sunt şi alţii de aceeaşi parere … mai puţine reclame în timpul emisiunilor şi filmelor !
Şi în final un clip amuzant … dacă tot vorbeam despre reclame:

0 Responses to “Reclame 1, 2, Reclame …”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

