13
Feb
08

Episodul 3 – Prostia Doare –

(Ion) – Tu cine eşti mă? Ce cauţi tocmai în gradina mea … mă rog …. a lu mama?

(Năluca) – Ioane, sunt tatăl tău … Cel care a murit în Vietnam în timp ce era pe urmele lui Bin Ladden.

(Ion) – Dacă ai murit ce mai cauţi pe aici?

(Năluca) – Sunt doar în imaginaţia ta prostule. Am venit să îţi spun că de fapt tu nu eşti atât de deştept pe cât crezi şi nu are rost să te bagi în treburile altora …. aa şi …. ai fost adoptat. ( dispare)

Ion vede în faţa sa o ditamai plantaţia de cannabis. Crezând că a dat de bine începe să strângă cât poate şi pentru dânsul fără să se mai gândească de unde şi a cui este. Intervine mă-sa care îl plesneşte peste mâini de scapă tot ce adunase

(Aglae) – pleosc …. na! Să te înveţi să nu îţi bagi nasu peste tot … boule.

(Ion cu ochii în lacrimi) – Da ce-s cu astea aici mămică?

(Aglae) – Pregătesc să fac supă de castraveţi din ele … prostovane.

(Ion) – Aaaaa … serios?

(Aglae) – Da ce mă te faci gabor şi mă iei la interogat de acu?

Deodată un licurici sclipi în mintea lui Ion.

(Aglae) – Ia marş de aici. Acuma nu mai ai treabă la cârciumă?

Nici nu apucase să termine de zic cuvântul „cârciumă” că Ion ducea deja paharul pe gât.

La cârciumă.

(Ion) – Bre Vasîle … ştii că în grădină mama are o plantaţie de cannabis?

(Vasîle) – Ştiu bă, că doar nu e numai a ei. Da tu de ce nu te alături nouă în toată afacerea asta? Câştigi bine.

(Ion) – Nu mă … eu m-am gândit să mă fac gabor.

(Vasîle) – Atunci … bafta! Poate din şpagă o să câştigi mai bine ca noi.

Şi uite aşa Alinaţa Cannabis din satul Ciorogârla începu să scoată munţi de bani din trebuşoara lor, pe când Ion îşi număra firele de păr din nas şi se gandea la ce îi spuse lui Vasîle.

(Ion) – Bă Vasîle! Da eu daca sunt gabor … ceea ce faceţi voi nu e legal nu?

(Vasîle) – Lasă mă Ioane, nu îţi obosi u mintea cu treburi care te depăşesc cu foarte mult. Mai bine, dacă ajungi în înaltele instituţii ale legii, pe tine cred că o să te pună să îţi păzeşti ideile, ca daca doamne fereşte le pierzi.

Şi uite aşa fiecare sătean îşi bătea joc de Ion şi de prostia care i se citea şi când era bezna.

Când trece el toţi ceilalţi se întorceau cu spatele, zice el că din respect. Numai Gheorghe i-a rămas fidel şi aşa a doua zi, când Ion se juca de-a agricultorul:

(Ion) – Ce ai păţit mă Gheorghe?

(Gheo) – Uite am aflat că am o boala.

(Ion) – Ce boala?

(Gheo) – Una din aia venerică.

(Ion) – Şi cum ai aflat de ea?

(Gheo) – …

Sfârşit episod 3

0 Responses to “Episodul 3 – Prostia Doare –”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

