14
Feb
08

Episodul 4 – Prostu’ satului –

(Gheo) – Mi-am dat seama că mă doare în p..ă de pământul tău. (se amuză extrem).

(Ion morocănos) – Bine mă, cred că ai cam stat să te gandeşti la asta.

(Gheo din ce în ce mai amuzat) – Deloc, mi-am dat seama când te-am văzut.

(Ion îngândurat) – Ce bine mi-ar prinde să o văd pe Măriuca … of of (suspină)

(Gheo) – Da? Dacă te grăbeşti ai să apuci să o vezi la Vasîle, că mai înainte când am trecut eu am impresia că se îmbrăca … ha ha ha (extrem de amuzat de situaţie).

Ion, cu inima fărmată de cele auzite, aruncă din mână toporu, grebla, hârleţul, târnacopul şi se grăbeşte spre locul faptei.

Ajunge acasă la Vasîle, care la acea ora era nelipsit de la desenele animate preferate şi strângându-şi ursuleţul în braţe.

(Ion) – Bă! Ce ai facut cu Maria a mea?

(Vasîle) – Ho nebunule. A venit să vorbească cu sormea, nu am avut eu treaba cu ea. Disperatule.

(Ion) – Da Gheo mi-a zis că a văzut-o cu tine. Cum aşa?

(Vasîle) – Gheo mănâncă kkt aiurea. Nu vezi ce se hilizeşte în faţa porţii, zici că e un măgar în călduri.

(Ion) – Aaaa …. lasă că i-o fac eu lu Gheo.

(Gheo) – Cum să mi-o faci mă gay infect? (se rostogoleşte pe toate părţile de râs)

(Ion) – Nu la astă m-am referit bre. Tăt eşti prost.

(Gheo cu lacrimi) – Înseamna că te uiţi în oglindă.

În final se pupă cu toţii şi se împacă

În acel moment prin faţa lor trece Jiji strategic plasat în flaitonu său. Se uită în şi dintr-o dată în apus se ridică un deget în sus … dedicat celor trei.

(Ion) – Ce bă? Lasă că ştiu eu cu te ocupi de eşti mereu cu nasu pe sus.

În acel moment Jiji, fără pic de ezitare, scoate din spatele flaitonului carabina şi în următorul moment era îndreptată spre Ion.

Sfârşit episod 4

Special pentru acest episod clipul baieţilor de la Fără Zahăr – Lăv Stori

0 Responses to “Episodul 4 – Prostu’ satului –”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

