15
Feb
08

Episodul 5 – Ce nu te omoară, te prosteşte –

(Jiji) – Bă idiotul, mi se rupe mie flaitonu de ceea ce ştii tu. De data asta nu îmi consum gloantele (nu gloanţele sau glonţul) pe tine. Mişcă-ţi urechile alea mari până la mine, nu prea aproape ca mi se ia vopseaua de pe flaiton.

(Ion) – Da, iertare. (merge cu paşi mărunţi, poate pentru că deja se umplu în pantaloni).

(Jiji) – Mai bine ţi-ai pune prostia la contribuţie şi ai afla repede drumul spre casă că te caută mă-ta. Şi ia punga asta de droage, poate în drum gaseşti şi caţiva clienţi. Hai! La galop.

Ion, concentrat asupra gasirii drumului corect, nu este atent la ceea ce se întampla în jurul lui: crime, violuri la care el nu ia parte. Se pare că micuţul Ion începe în sfârşit să treaca la un nivel superior … de prostie.

Trăind sub deviza „Ce prost sunt!”, Ion face zilnic cele mai mari eforturi pentru a-şi menţine statutul de „inteligenţa eşuată”, dar în satul Ciorogârla orice este posibil şi nimic nu mai surprinde pe nimeni.

Plouă cu putere, ninge, tună, fulgeră, cutremur, tsunami, nimic nu stă în calea lui Ion de a ajunge acasă, doar un singur lucru ar fi facut acest lucru, sticla de ţuică. Din fericire în acest moment, spre suprinderea noastră, Ion nu se gandeam la ea.

Ajunge în final acasă, chiar dacă de unde a plecat nu erau decât 200 de metri.

(Ion) – Mamăăăăă, am ajuns, am nimerit în sfârşit drumul, lasă telefonu jos că de data asta nu trebuie să mai trimiţi pe nimeni să mă aducă.

Dar mă-sa nu îl auzea, de fapt era prea ocupată cu anunţutile pe internet la matrimoniale că nici nu mai ştia că are baiat.

(Ion intrând în cameră) – Mamă, nu m-ai auzit?

(Aglae) –Nu bă prostovane. Ştii ce… ia du-te încă o dată după poartă, intri şi mai strigi o dată, sigur o să te aud.

Zis şi făcut, Ion se duce, se întoarce, strigă după cum a fost plănuit şi de această dată tot niimc. Nervos şi extrem de iritat, ia un cuţit din bucătărie şi se îndreaptă ameninţător spre …

Sfârşit episod 5.

0 Responses to “Episodul 5 – Ce nu te omoară, te prosteşte –”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

