18
Feb
08

Amintiri din trecutul apropiat

Mă tot gândesc la trecut şi la acele zile minunate care au trecut. Mă tot gândesc la zilele când eram în liceu, viaţa era diferită, mult mai uşoară. Încep să realizez că nimic nu se rezolvă de la sine şi că trebuie să lupţi pentru ceea ce ţi se cuvine. Mă tot gândesc şi mă apucă nostalgia. Zilele minunate din liceu în care profu de Info ne învaţă cum să dansăm pe ritmul Meniaito, în care diriga, sub înfăţişarea aparent dură care o arăta în timpul orelor, în afara se comporta cu noi la fel cum ne comportăm noi, prietenii şi colegii, între noi, în care profa de română era tot timpul cu ochii pe mine ( cred ca nu îi plăcea de moaca mea) şi eu eram primul ascultat, de profu de fizică, care în ciuda vârstei ştia tot timpul să glumească cu noi şi noi cu el, şi toţi ceilalţi din „Colegiul Tehnic Gheorghe Asachi, Botoşani” la adresa cărora am doar cuvinte de laudă. Duc lipsa acelor zile şi de multe ori îmi doresc să ma întorc înapoi în trecut, prea frumos. Oricum „life goes on” şi să sperăm numai la lucruri bune. Peace!

0 Responses to “Amintiri din trecutul apropiat”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

