22
Feb
08

Episodul 8 – E bine să mori prost, dar cât mai târziu posibil –

Deci Ion a fost răpit, şi în acest moment este şi inconştient, de fapt tot timpul este aşa, dar atunci când se trezeşte, ca să vezi, mascatul nembăr uan şi mascatul nembăr doi nu erau nimeni alţii decât Gheorghe şi Vasîle care se spărgeau de râs, dar în spatele lor mai era o sileuta:

(Ion) – Bă … ce m-aţi speriat. Da cine mai e cu voi acolo?

(Maria) – Eu sunt Ioane … nu te speria, va fi mai rău.

(Ion) – Parcă mi se pare cunoscută vocea ta, dar nu pot să îmi dau seama cine eşti dacă sunt legat la ochi.

(Maria) – Păi să te dezleg …

Maria se apleacă, am specificat că aveau un decolteu generos?, never mind.

Deci, Maria se apleacă şi îl dezleagă pe Ion, care când deschide ochii, mai mai să leşine la loc.

(Ion, cu multă stăpânire de sine) – Maria, tu erai? Da ce caut aici, ce cauţi şi u aici?

(Maria) – Păi nu ţi-am zis că o să ieşim o data? Uite-ne aici … nu e plăcut?

Dacă este plăcut în grajdul cailor vă las pe voi să decideţi.

(Ion) – Ba da, e foarte plăcut, e cel mai romantic loc în care am fost.(trage aer adânc în piept).

(Maria) – Deci Ioane, nu-i aşa că am nişte degete superbe? Şi uite şi ce gât perfect am. Păcat că nu sunt acoperite cu ceva care să sclipească.

(Ion) – Ba da, eşti toată superbă. Şi cu ce ar trebui să sclipească?

(Maria) – Nu ştiu, mă gândeam şi eu la ceva diamante, sau ceva de aur, aş fi foarte fericită. (şi îl mângâie uşor pe Ion)

(Ion) – Aaaaahhh, nu îţi fă probleme Maria, poate o să îţi fac eu cadou aşa ceva.

(Maria, bucuroasă că l-a prsotit, ceea ce a fost foarte uşor) – Da? Vai Ioane ar fi cel mai frumos lucru…. (şi pleacă).

Ion rămâne legat de mâini şi de picioare pe scaun, pe când toţi au plecat.

Într-un final reuşeşte să socializeze cu o capră care roade funia şi Ion este liber.

În drum spre casă, Ion vede în vitrina unei bodege etalate câteva brăţări, inele cu diamante, coliere şi cercei din aur. Se gândeşte la Maria, dar el nu avea nici un leu în buzunare.

În acel moment, în grabă, ridică o piatră şi ….

Sfârşit episod 8

0 Responses to “Episodul 8 – E bine să mori prost, dar cât mai târziu posibil –”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

