25
Mar
08

De ce îmi place ~ The Simpsons ~

Sunt un fan înrăit al animaţiei The Simpson şi astept cu nerăbdare să găsesc şi cel de-al 19 sezon.

În momentul de faţă serialul a ajuns la peste 400 de episoade care, după mine, este ceva nemaipomenit şi mi-aş dori să urmeze cât ai multe.

De ce îmi place aşa mult?

hommeroscarsbigger.jpg hodyssey.jpg simpsons-the-couch-4100447.jpg

Pur şi simplu pentru amuzamentul care îl oferă cât şi celebrele citate ale lui Homer Simpson care nu incetează să stârnească râsul în continuare şi tot timpul vine cu câte ceva nou şi mai ales faimoasa replica „D’oh!”.

Ar fi prea multe de spus despre acest serial şi cred că sunt mulţi cărora le face plăcere să îl vizioneze pentru a se relaxa sau mai ales pentru porţia zilnică de amuzament.

Baftă!!

1 Response to “De ce îmi place ~ The Simpsons ~”


  1. Octombrie 22, 2008 la 9:59 am

    Intr-adevar sunt foarte haiosii cu totii, poate reusesti sa postezi cat mai multe poze cu ei.


Lasă un răspuns

