25
Mar
08

Pierdut şi portofel

Astăzi, 25-03-2008, mi-am pierdut portofelul cu toate documentele mele „preţioase” care este. Cu doar câteva minute înainte de a ieşi pe uşă şi a mă îndrepta spre facultate unde eram aşteptat cu nerăbdare pentru a se putea începe activitatea didactică, şi să menţionez că era ora 7 şi ceva dimineaţa (ce fiinţă ar gândi logic la această ora?), oricum, important este că am stat câteva minute să îl caut şi când eram pe punctul de a renunţa la seminariile care aveau să urmeze ochii mi s-au îndreptat sub masa unde toată ziua lucrez intens, şi acolo era, l-am găsit aşa că într-un final am ajuns şi la facultate, astfel viaţa îşi urmează cursul firesc.

0 Responses to “Pierdut şi portofel”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

