13
Ian
09

I-auzi roackere …

daca mai esti si din Botosani, atunci ai toate sansele sa te prezinti la festivalul Heart Rock (al treilea) care va avea loc in zilele 27 si 28 ale lunii iunie unde vor canta (oare e bine cuvantul …. canta ?) trupe precum: Stilton (astia e de la noi din Botosani), Piatra, Bruma, L.O.S.T., Krepuskul, Innergrave (romanesti) si straine: The Claymore, Parricide sau Abnormydeffect (nu stiu daca am scris bine numele … ). Personal nu am cunostinte despre nici o formatie mai sus prezentata dar stiu ca am un lucru in comun: miscarea rotativa a crestei intr-un ritm ametitor. Da, si locatia va fi tot acolo unde stiti ca ati mai fost si la celelalte editii.

mo Un afis in care daca te uiti foarte atent chiar poti citi ca INTRAREA ESTE LIBERA!!

P.S.: Nici macar nu ma chinui sa scriu vreo formatie drept tag deoarece stiu ca nimeni nu se va incurca sa caute asa ceva.

Update: Mi-am dat seama ca m-am afirmat prea tarziu, festivalul a avut loc in 2008. Oricum ramane valabil in cazul in care va avea loc o a patra editie. 😀 Stay cool.

0 Responses to “I-auzi roackere …”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

